zondag 13 april 2014

Konijnen meisjes...

 Lieve mensen,

Een tijdje geleden kwam mijn buurvrouwtje langs,
ze had een tasje bij zich met allemaal poppen onderdelen
waaronder ook deze poppenkopjes..
Ze vroeg of ik er nog iets mee kon...ik keek in het tasje en
zag deze poppenkopjes, en ik vond ze gelijk zo ontzettend
apart en mooi!
Ik bedankte mijn buurvrouwtje en vertelde haar dat ik
heel blij was met de mooie spulletjes...
Ja ik was gelijk verliefd op deze kopjes en besloot er 
twee konijnenmeisjes van te maken..
Ik maakte een konijnen lichaam en een konijnen mutsje met
mooie lange oren.
En ik naaide een mooi jurkje...ook gaf ik de popjes een
ander pruikje..want ze hadden beide zwart haar, en dat paste
niet bij het mooie poederpastel roze lijfje en jurkje..
Heerlijk vond ik het hoe de konijnenmeisje steeds meer
gestalte kregen..en steeds mooier werden.
Ik gaf beide konijnen meisjes alle twee een naam
De eerste serie foto's dat is 
Lilly Magnolia
En de tweede serie foto's dat is
Lilly Rose
Alle twee de konijnen meisjes gaf ik een klein vriendje,
deze dragen ze om hun halsje...
Het was een feestje om de lieve schepseltjes te maken...
het maakt me zo ontzettend blij om in mijn schone schatkamertje
weer mooie dingen te maken...



















Bedankt voor het kijken en ik wens jullie
een heerlijke nieuwe week...!
Liefs van mij XXX