dinsdag 23 december 2014

Mijn Kerstgroet...


Lieve mensen,

We naderen nu snel de Kerst..en het einde van 
het jaar 2014...
Het jaar is voorbij gevlogen, en het was een 
goed jaar, iedereen gezond en we hebben
het goed..!
Gezondheid is het allerbelangrijkste wat
er is, en ik weet van vele dat dit niet altijd
vanzelfsprekend is.
Creatief gezien, was het voor mij een jaar
van veel leren en hard werken om weer
mooie en nieuwe dingen te maken..
Popjes en beren maken, is iets wat uit mijn
ziel komt, het maakt me gelukkig en blij!
In het nieuwe jaar zal ik weer veel nieuwe
ideetjes gaan uitwerken..en hoop deze
weer op mijn blog te zetten, en met jullie
te mogen delen..
Ook hoop ik dat nu eindelijk mijn kinderboekje
er zal gaan komen.. dat zal toch geweldig zijn.
Als 2015 net zo mooi en goed zal worden
als het afgelopen jaar, dan ben ik een heel
tevreden mens...en ook tevredenheid geeft
zoveel rust en blijdschap..!
Ik kijk vol verlangen naar het nieuwe jaar,
natuurlijk met een zusje voor Sophietje erbij,
we verlangen zo naar dit nieuwe kleine mensje..

Ik wil op deze manier ook iedereen bedanken
voor jullie lieve Kerst kaartjes met mooie
en prachtige wensen...zo lief en warm!

Ik wil jullie een warme en knusse Kerstdagen wensen
en een gezond en liefdevol 2015!

Geniet van alles...en maak van het leven een FEEST!
liefs
XXX