zaterdag 7 november 2015

Hond Kees, Ella en Bella


Lieve mensen,

Wat ben ik superblij met mijn nieuwe popjes...en 
nieuwe hond, ben in mijn knollentuintje hoor..

 Deze popjes heb ik pas gekocht..en ze zijn van papier mache gemaakt..
En dit materiaal vind ik zo waanzinnig mooi.
Mij is verteld dat de popjes van rond 1930 zijn..
 En ik kan er niks aan doen, maar ik vind popjes van
papier mache zoveel leuker als van porselein..
Vraag me niet waarom...dit kan is een gevoel..
Moet je die sokjes en schoentjes zien, dit vind
ik zo schattigggggg..
 De grote pop noem ik Ella..en het kleinere popje noem is Bella..
 Ben zo verrukt van dat rode mondje met tandjes..
 Ella en Bella hebben een hond..dit is Kees..
 Ella vind Kees zo zo lief...
 En moet je Bella nu toch eens verrukt zien kijken hihi..
 Kees wat ben je toch een brave hond...
 Kees vind alles best..lief trouw diertje..
 Lieve Kees, kom dan geef ik je een knuffel...
 Nou die Kees vind het wel zalig om zo geaaid te worden...
 Ach...Kees wat ben je toch liefffff...
 Wat een leuk plaatje zo met z'n drietjes...
 Bella met haar snoezige roze jurkje, hier en daar
is het jurkje een beetje verkleurd...
 Ook het rieten hoedje is wat oud en beschadigd, maar dit
vind ik nu juist zo mooi...
 Kees is een oude pyjama hond, in zijn buik zit een 
soort zak met een rits, hier konden vroeger de 
kinderen hun pyjamaatje in stoppen..
 Superschattig vind ik dit trouwe beesie..en ook
zo goed bewaard gebleven..
Doei...tot de volgende keer!