donderdag 12 november 2015

Marie-Antoinette poes...


 Goedemorgen lieve vrienden,

Het hoofd van Marie-Antoinette poes is klaar.
Ik maakte van heel zacht roze poederpastel tint een mooie
pruik, en zeg nu het staat Marie toch beeldig?
Handen en lichaam zijn klaar, en ze staat 
te pronken op haar hakken van kant, in haar blote niksie
met alleen een lange onderbroek met roeseltjes..
Vandaag ga ik een begin maken aan haar onderjurken en jurk maken,
daar zal ik enkele dagen mee bezig zijn..
Wil met warm crèmekleurige materialen werken, en
ik ga met veel antiek kant werken...Ik heb er zo'n zin in!
Maar zoals Marie nu zo voor me staat, ben ik al zo blij
met haar, vind haar zo statig en ze straalt zoveel rust uit.
Hopelijk zal degene waar Marie naar toe zal gaan,
haar ook mooi vinden, dat is altijd het spannende als je
in opdracht iets maakt.
Nu ga ik snel weer verder...hopelijk kan ik jullie volgende
keer Marie laten zien in haar mooie jurkje..



Tot snel...dikke kus
Marijke
XXX