woensdag 3 februari 2016

Het resultaat...


Lieve mensen,

Jullie hebben vorige week mijn work in progress gezien,
en dan hier het resultaat...
In Circus Poupon zijn twee nieuwe pierrot zusjes
gekomen, samen met hun aapje Coco..
Het was heerlijk om beide meisjes aan te kleden, ja ik heb
nu zoveel keus aan kant, heerlijk!
Dit zijn Minoes en Mara..

Mijn circus blijft groeien met mooie nieuwe schepseltjes
ik ben namelijk dol op die oude foto's van het oude cirusleven
van rond 1930..die foto's zijn werkelijk prachtig, en 
zo ontzettend inspirerend.
Ik vind het nog steeds zo gaaf als ik zie dat je uit een
hompje klei van die schattige popjes kunt maken, ieder met
zijn eigen karaktertje..

Zo zie je echt in deze popjes, dat Mara een stuk jonger
is als haar grote zus Minoes.Mara is een stuk zachter
van aard en Minoes is een stuk pittiger, dat is toch gaaf
dat je dit er gewoon in kunt leggen...?

Ben nu bezig met het schilderen van mijn guitige muizenkinders,
eentje komt er op een memory kastje..zo zo schattig,
maar dit laat ik jullie volgende keer zien..
























Dit was het weer, leuk dat je langs bent geweest...
tot snel weer..
Marijke
XXX