zondag 7 februari 2016

Memory kastje...

 Lieve mensen,

Dit is nu het memory kastje waar ik het 
de vorige keer over had...
Ze is klaar en ja ik ben heel erg tevreden...!
Het is heel mooi om een kastje te maken
van iemand die je mist..ik maakte al eens een kastje
van mijn vader en moeder.
Ik moest mijn beide ouders al vroeg missen en ik maakte
speciaal een kastje, hier stopte ik wat kleine spulletjes
in...het staat in mijn atelier..het geeft mij troost.
Missen blijf ik ze altijd!
Nu heb ik een weer een memory kastje gemaakt..deze als
voorbeeld voor jullie, ik heb hiervoor de foto van
mijn oma genomen..ze heette Marianne, ik vind haar zo
ontzettend mooi, zo met haar opgestoken haren, en mooie
jurk aan..en ik zie zelfs enige gelijkenis!
Ik voel me zo verbonden met deze lieve oma..
Het memory kastje is helemaal van kant gemaakt,
en zit verstopt in de jurk van muis Bethanie..
Het kastje kun je ophangen of neerzetten
Muis Bethanie zit bovenop het kastje te pronken,
met haar mooie jurk van prachtig kant...

Herinneringen bewaar je niet in een oude doos op zolder,
maar herinneringen bewaar je in je HART...
De momenten van vandaag,
zijn de HERINNERING voor morgen...
Op het kastje pronkt muis Bethanie...
Het kastje kan zowel dicht als open, en het kastje
kan zowel staan als hangen...
Spannend..de deurtjes zijn nog dicht!
Het kastje zit mooi verstopt in de jurk van Bethanie...
 Ik heb Bethanie een jurk van kant gegeven..
 Kijk ze heeft zo'n guitig snuitje...
 En ze heeft een prachtige oud mutsje..
Olala...het deurtje staat al een beetje open...
 En hier kunnen jullie zien dat er nog best
veel spulletjes in het kastje kunnen...


 En zo ziet het kastje er uit als het helemaal open is..
 Met een foto van mijn oma Marianne..en alle spulletjes..dit is
een voorbeeld, maar je kunt ook andere spulletjes gebruiken natuurlijk..
 Hondje Snuf mag ook even in het kastje kijken...


 En muis Bethanie is helemaal gek van dit
kleine snoezige popje..



 Herinneringen bewaar je niet in een oude doos op zolder,
maar herinneringen bewaar je in je Hart...
Liefs
Marijke
XXX